Neclam321 tugbadurmaz34 merhaba Dogumunuz nasıl Gecmişti bnde devlet hastanesi düşünüyorum bu özel hastane fiyatlaından dolayı ikinci gebelik benimde doktorunuzdan memnunmuydunuz doktorunuz mu girdi doğuma
tugbadurmaz34 Neclam321 son postumu okuyabilirsiniz doğum hikayemi yazdım genel olarak memnundum acil sezaryene aldıkları için kendi doktorum Kemal dinç girmedi başka bir doktor girdi
tugbadurmaz34 Neclam321 evet derya karaçay Şimşek çok tatlı bir hanımefendi ben çok memnun kaldım kendisinden daha sonra da muayeneye gittim sağolsun bebek küçük diye beni bekletmeden aldı tavsiye ederim