Mrveeebade ya benim ilk bebeğimde başıma şöyle bişey geldi, 1. Ay bittikten sonra belli dönemlerde beneğimin yanağı egzama gibi kızarıyodu sonra geçiyordu bi süre sonra yine aynı böyle böyle bir yaşına kadar sürdü, ne alerji testleri yaptırdık hiçbir şey çıkmadı. Normalde asla inanmam böyle şeylere bende, eşimin teyzesi benek görmeye geldiğinde adetliymiş bunu da çok sonradan ben bişey sormadan söyledi ağzından kaçırdı korktu sonra kıvırmaya çalıştı falan. Herkes şey diyo o kişinin her ay adet döneminde kızarır falan diyo. Açıkçası takipte etmedim ne sıklıkla kızardığını ama bi ara olup bi ara geçiyordu oturup gün aralığını saymadım hiç çok inanmadığım için ona bağlamam istemedim ama kafamı da kurcaladı olabilir mi ki diye, çünkü ne alerji çıkıyodu ne başka bişey. Şimdi hala inanmasam da böyle şeylere yine de dikkat edicem. Zaten ilk kırk gün kimseyi kabul etmemiştim yine kabul etmicem ama işimi garantiye alayım diyorum sorucam gelene açık açık adetsen gelme diye. Çünkü çok kaşınıyodu yavrum yazık. Eğer varsa böyle bişey yine başımıza gelmesin en azından. Yoksa da zaten olan olur yine