Evlenmemiş olanların bakması iyi değil diye biliyorum. Böyle şeylere inanmam ama kardeşim doğduğunda bir arkadaşım bakmıştı ve yüzünde birşeyler çıktı hemde öyle böyle değil kaç tane doktora gittik küçücük bebek ne kremler kullandı geçmedi 2 ay kadar rahat devam etti kendiliğinden geçti sonrasında. Dikkat etmekte fayda var 40’ı çıkana kadar zaten bir zahmet anne ve bebek toparlanana kadar kimsede gelmemeli bence kendinizden biri olunca yine anlayışla karşılar diye düşünüyorum