merube bende 19 haftaya girdiğimizde hissettim canım pıt pıt vuruyordu 19+6 yiz göbeğimden tekmelediği belli oluyor elimi koyunca elime vuruyor artık çok şükür hareket ediyor inşallah sende hissedersin yanlız hareketleri ile birlikte bel ağrısı kasik ağrıları başlıyor belim kopacak gibi valla 🤣🤣