MervePyraz Merhaba tesadüfen buradan da sorunuzu gördüm. Öncelikle hastanenin almış olduğu karar bana çoğunlukla saçma geliyor AMA şöyle anlatayım; uzun bir koridor düşünün, komple doğum odaları var kapıları açık ha içerisi gözükmüyor paravan var ancak bütün ıkınma inleme sesleri falan hep duyuluyor. Eşlerin %90 ı bence o ortamda aşırı stres ve panik olup anneyi çok kolay bir şekilde strese sokabilir ha bir de hasta önlüğü giyip koridorda yürüyüş falan da yapan anneler oluyor mahremiyetten dolayı almıyorlar doğumhane kısmına. Ha bu arada kadın refakatçi de almıyorlar ki bence en kötü kısmı bu. Ebelerin çoğu çok iyi insanlar, hele bi baş ebe vardı, keşke tüm süreç boyunca yanımda kalabilseydi. Saatte bir, duruma göre yarım saatte bir geliyor ebeler. Bir de hasta bakıcı olduğunu tahmin ettiğim bir abla vardı. EuroClean çalışanı. Allah razı olsun ondan. Anne şefkatiyle yaklaştı aynı. Üzerimi önlüğümü hatta bezimi falan giyindirdi, gelip geçerken halimi hatrımı sordu, bi ihtiyacım olup olmadığını sordu, en son ameliyathaneye giderken gördü beni, sezaryenden aşşşırı korkuyordum (plansız sezaryen oldum), gülen gözlerle, hadi gözün aydın kavuşcaksın yavruna az kaldı falan dedi, o kadar iyi geldi ki ❤️