GlyEylul aybukee10 merhaba hemen hemen her idrar tahlilimde ++ çıkıyordu . Tansiyon ve ödem sorunum olmadığı için idrar toplama istemedi doktorum. Çok şükür bi sorun da yaşamadım kızımı kucağıma aldım❣️