Ben de 7 haftalikken çıktı enfeksiyon şase verdi tek içimlik kullandm geçmedi sonra 16 hjaftalikken dediğiniz gibi yeşil bazen sari değişik şekilde geliyordu akıntı iki kullamlik fitil verdi kullandm şimdilik geçti hamilelikte enfeksiyon ilerlerse riskli oluyormuş yani öyle dedi doktorm