Cagla2323 ben de ilk iğnemi vuramadım. Bir kere yapınca alıştım şimdi saplayıveriyorum😅 siz yapamazsanız eczane yapar, elleri de hafif oluyor. Zaten ipne batarken acı vermeyecek, ilacı verirken biraz yanar. Bunu düşünerek rahat batırıyorum ben. Havasını alın, göbek deliğinin iki üç parmak alt çaprazları en az acıyan yerler