Hamisbayan anladım cnm. Benimde doğum yaklaştığında doğum anında kan sulanması riskli olduğundan belli bir haftaya gelince kesiyorlar ondan dedim. 36 hafta baya geç bir dönem ya hani bilemedim. Neden sebep söylememişler onu da anlamadım da inş önemli bişey değildir. Senin için de kötü olmuş umarım bebiş de sende iyisindir