Ebrarcansu01 elmaelmaelma benim ilk kızımda da plasenta previa vardı ama onda da çok şükür bir sorun yaşamadım sonra yukarı çıkmıştı zaten 🥰
M-Urass_Mom Ebrarcansu01 Daha bugün gittim ve sordum bu durumu. Hiçbir şeye engel teşkil etmeyen normal bir durum olduğunu söyledi
annelikrahmettir Ebrarcansu01 Benim doktorum da asistanına not aldırırken plasenta posterior diye ifade etti. Ama sıkıntılı bir durumdan bahsetmedi. Sonra merak edip araştırdım. Plasentanın arkaya yerleşmesiymiş ve riskli bir durum teşkil etmiyormuş.
Ebrarcansu01 annelikrahmettir googla bakmıştım ilk ogrendigimde çok kötü şeyler yazıyordu sonfa YouTube dan kağan beyi dinleyince rahatladım
DENIZ_55 Ebrarcansu01 suan nasıl durumu bende bugün öğrendim plasenta posterior yazıyor yarın bakacak doktor sonuca kanla birlikte ben bi bebeğimi plasenta yüzünden kaybettim gine kaybetmek istemiyorum şimdiden korku sardı bana😔😭