Alone sorun ne zaman olacağı değil aslında sorun ne biliyor musun etrafımda hamile olan insanların sanki dünya da bir onlar hamileymiş gibi saçma sapan hareketler yapması sanki gözüme gözüme sokuyor olmaları ve bu durum beni üzüyor zaten bebeğim olmasını çok istiyorum bir de böyle her ay olmayınca üzülüyorum özellikle görümcem 10 yıldır çocuğu olmuyor bunu biliyorum adına çokta seviniyorum ama o bu durumu bildiği halde zamanında kendisi de çok üzüldüğü halde bunu yapması ağrıma gidiyor biraz eşime de söyledim hatta eşimin bana sert çıkışacağını ablamın 10 yıldır bebeği olmuyor yeni olmuş neden böyle yapıyorsun demesini beklerken o da sinirlendi ablamın kendi bildiği şeyleri yaşadığı şeyleri yapması çok ayıp dedi hatta ben söylicem ablama dedi ama ben izin vermedim bu sefer kötü niyetli biridir demelerini istemiyorum çünkü rabbim niyetimi biliyor ama gel gelelim üzülüyorum