Kızlar selamlar. Adetime 7 gün var iken yaptığım normal gebelik testim görseldeki gibi çıktı. Bende emin olmak için 30 Nisan da sağlık ocağında kan testi verdim. Ertesi gün 1 Mayıs diye sonuç perşembe çıkar dediler. Ama sonuç çıkmadı o gün sistemsel bir sorun olmuş maalesef beni buldu. Kaç gündür umutla bekliyorum. Sorum şu ki devlette acilde kan testi yapıyorlar mı ? 