Ebrarhacer Lykiav Yumurtam çatladığından beri iki günde bir ilişki oldu çatlama gününe göre hesaplarsak 7 gün oldu Çatlamadan önce gebelik yoktu zaten Çünkü doktora gittim olduysa sonrasında olmuştur Ama korkuyorum test yapmaya eşim almış az önce aradı gece yap diyor😟
Lykiav Ebrarhacer bir yap bakalım daha adetine vae nasıl olsa. Bende de test silik kan negatifti ama moralimi bozmadım. Eğer negatif çıkarsa umudunu kaybetme. Bugünü zw değerlendir. Biz dün yunurtlama diye değerlendirdik. Sende öyle yapabilirsin. Ve iliski çocuk için girme. Stres çok etkiliyoe
Gonulpinargl Ebrarhacer inşallah yaa☺️ daha yapmadım direniyorum 😅 adetime 8gün var daha erken gebelik testi aldım yarın gelecek kesin dayanamaz yaparım 😅
Ebrarhacer Lykiav Evet bugün değerlendirdik zaten ilişki sırasında Hiç aklıma çocuk gelmiyor öncesinde de yani çocuk için İlişkiye girmiyoruz sadece sonrasında geliyor Test yapsam negatif çıkacak biliyorum üzüleceğim diyorum acaba hafta sonu mu bekleyeyim
erikarpuz Lykiav kesinlikle ya ilk gebeliğimde sadece 2 ilişkim vardı hangi günler onu bile hatırlamıyorum ama başlarken hiç stres yapmayacağım diye başlamıştım sadede korunmayı bıraktım her zamanki düzenimize devam ettik bence böyle daha kolay oluşuyor
BusZeyRas Benim bat 12. Ama hiç umudum yok nedense. Bugüne kadar baya 2 günde 1 değerlendirdik aslında. Ama hiç yok gibi hissediyorum geçen ay da böyleydi olmadı. Aşırı derecede kasık batmam var ama psikolojik kesin.
Annesiiy Lykiav benimde bat16 yumurtlama gunlerini degerlendirdik ama hic umudum yok bu ay tutmamistir kesin 🤣