Cilginanne2bebeli68 Esra_Omer_21 evet 2. Gebelik oğlu 3 aylıkken kazara kaldi çok sıkıntı çekti bulanti 9 ay Gebelik şekeri vardi 2 çocukta da kordon dolaliydi bebek tersti son 1 dis deri kalmış açılmadık
Cilginanne2bebeli68 Esra_Omer_21 evet bebek 3 gündür kuvezde dun sarilik için yatti bugün taburcu olabilir anne de şuan iyi maşallah
Elffth_2017 Mihriban43 oksijeni kendi alıyorsa göğüsünü emmeye başlarsa çıkartırlar bende öyle oldu önce oksijeni kendi aldı sonra emzirdim ordan bir kaç gün sonra çıktık