32 . Haftada pembesi lekelenme ile acile gittim 2 cm açıklık olduğunu söylediler Nst de sancılarım çıktı ve 2 doz ciğer geliştirici yaptılar haplar ile falan 6 gün uzadı doğum süreci bebeğim 33 haftalıkken doğum yaptım 26.04 saat 22.00 da 6 gündür kuvezde bebeğim başta hortum ile nefes alıyordu şu an kuvezin içindeki oksijen ile alıyor bir de sarılık olmuş ne zamana çıkar acaba yavrum gerçek eli boş karnı boş eve dönmek çok zor üzülmemeye çalışıyorum ama günler geçmiyor sanki