miamia1 arkadaşlar bu zamana kadar kese duruş erkek denildi ama galiba kızım mı oluyor benim doktor baya baktı ama önümüzdeki hafta gelin büyümüş olur net anlaşılır dedi sizce ultrasonda kız mı etkek mi🥹🥹
Sermec27 miamia1 yanı çok anlayamadım aslında kafa kemik yapısı erkek gibi nubta erkek gibi ama alttaki resim eğer önden çekildiyse sanki bacak arası boş gibi ama son kararim erkek bence 🥰
Miskinim miamia1 benim de 16+4 bagdas kurduğu için görünmüyor %80 lik bir tahminde bulunuyor doktorum ama %100 diyemiyor
momofmychildren miamia1 kız olduğunu öğrendik ama hâlâ kendinizi göstermiyor genellikle kızlar böyle diyorlar ama bilmiyorum 😂
CeyAsel1 momofmychildren 16 haftalık hamileyim ilk hamileliğimde 12 haftada kızımı öğrendim şuan erkek 16+3 de öğrendim göstermekle cinsiyet alakası yok ay
Simasu14 momofmychildren Kızım 12. Haftada kendini net bir şekilde göstermişti. Arkadaşımın ki erkekti 20. Haftalara kadar göstermedi
miamia1 @Ebrar_65 @Elamomy @AYSuNm @huysuz__ @Lumlum @Sermec27 @Umutaren @Maviss718 kızçelerim son bir yorumunuzu merak ediyorumm🥹🥹🥰🥰
Aybukedemirkale miamia1 bende 15+3 de gittim geçen hafta kıza benziyo dedi bir ay sonra gelince netleşir dedi normalde özele gidiyorum testlerimi devlette yaptırıyorum o yüzden üç gün sonra özele gidincem o zmn kesin net söyler doktorum
miamia1 Miskinim ya bizimki bağdaşta kurmadı doktor baya bakındı bi hafta daha bekleyelim şu an bir şey söyler söylersem doğruluk ihtimali çok düşük olur dedi 🥹🥹
tamamdanolmuss Miskinim benim de öyle 😂 bağdaş kuruyo ya da tamamen kapatıyo kendini %80 kız dedi ama detaylıda belli olur dedi
Miskinim miamia1 ne nazlı çıktı bunlar ben ilkini 13 haftada öğrendim bu sıpa beni baştan beri uğraştırıyor
miamia1 CeyAsel1 öyle yavrucum da ne bileyim eskiden öyle derlermiş ya erkek kendini belli eder hemen diye o yüzdrn dedimm😌
miamia1 Aybukedemirkale ayy hadi bakalım inşallahh bize sürpriz olcak dediğimiz için hiçbir şey demedi bize🥹🥹