Rabiul Pamuk aldım , pamuk kullanacağım ama ıslak mendilde alacağım elimin altında bulunması için siz hangi marka aldınız ?
bahardaa Rabiul sleepy almıştım bende sizin gibi pamukla yıkayıp sildim hep dışarı için de sleepy aldım hiç pişik vs yapmadı
Angel161023 Rabiul ilk ay kullanmak için pamuk aldık, sonrası için uni baby’nin yeni doğan ıslak mendilini stokladım.Sleepy bi değişik kokuyor 1 er tane alıp, bakıp, deneyip öyle karar verebilirsin ❤️
Umutbebegi CereenCkr Bende almadım valla 2 aylık olduk 😁 kimisi daha çok erken diyo kimisi ufak ufak almaya başla diyor ne yapacağımı şaşırdım valla
Ytsnzy İlk üç ay pamuk kullanmıştım sonrasında sleepy sirkeli kekikli olanından kullandım temiz içerikli diye ☺️
Pinaargunes Rabiul baby turco yenidoğan için olan ayri bi mendili var aşko ondan aldım pamuk da aldim ama pamugu çok kullanmam muhtemelen ben hastanede cikinca belki 1 ay sonra islak mendile geçicem yenidogana özel😂😑
erkencikus_ Rabiul ne alırsam yıkayıp kullanıyorum zaten kzimda öyle yapmıştım bu bebegmde de öyle yapicam
buseyusuf27 Rabiul bundan kullnmadım hıc bn temız ıcerıklı olanlarını aldm hep muhendisinoğlundan bakıp instgramda bakabılirsiniz cok alkol içeren seyler var ufacık bebeklerımız3 bosuna alerjı yapmıyolar
Ytsnzy Rabiul kullandım canım ama bir yaşından sonra falan kullanmıştım. temiz içerikli olarak bi sleepy sirkeli kekikli olan birde baby turconun yenidoğanı biliyorum canım onları kullanmıştım canım sorun olmamıştı ama dediğim gibi biraz büyüdükten sonra kullanmıştım
Nurci Rabiul ilk oğlumda yeni doğduğunda uni baby kullanmıştım birkaç ay sonra bundan aldım 2 yaşına kadar da kullandım canım bir sorun olmadı
denizalismom Rabiul ilk 1 ay pamuk kullandım sonrasında e bebeğin ıslak mendilini kullanmaya başladım yıkayıp kullanıyorum
busesssssss denizalismom pamuğu her defasında ılık hazır suyla ıslatıp mı kullandınız? zor olmuyor mu geceleri falan özellikle? direkıslak mendil kullansak ?