Peeriii panik hastasiyim ben asla normal doğum yapamazdım ve çok istiyordum ama kendi korkularımin üzerine gittim ve normal doğuma adapte oldum ve normal doğurdum iyi ki de normal doğurdum süreç doğal ilerliyor çünkü. Sezeryana gelince bu senin kararın kendini nasıl rahat hissediyorsan onu yap kimseyi ilgilendirmez sezeryan sonrasında evet etkiler bırakıyor diye duydum tek eksi yönü bu normal doğum da doğunca bebek dikişlerin ağrıyor tabi bi süre ama geçici