Acı çekmekten korktuğun için sezeryan düşünüyorsan sezeryandan sonra da acı olucak normal doğum öyle abartıldığı kadar kötü ve zor değil imkanın varsa tabiki öncelik her zaman normal dogumdur o sana kalmış ben etrafımda sezeryan olup kaç sene sonra bile acı çeken insanlari biliyorum en azından bu normalde olmuyor
Burda yorum yapan kimseye de ters çıkmayın herkes fikrini yazıyor