Suzann- lansinoh kullandım bebeğim hiç emmedi sürekli sağarak verdim anne sütü ile büyüdü emin ol herkesten fazla kullandım o pompa artık benim bir organım olmuştu lansinoh tavsiye ederim. Ama bebebao diye bir marka var Elektirik falan istemiyor şarjlı ona da çok iyi diyorlar lansinohu ben power bank ile de çalıştırıyordum . İyice araştır ve sagim nasıl yapılır nasıl yapilmali iyi öğren düzensiz sağma 4-5 dk sağma ki sütte eksilme vs olmasın . Memeyi güzel boşaltacak bir makina al .