Ogretmen_17 Irmaktan kilomuzdan değil de baş çapı 4 hafta önde gidiyor o yüzden sezeryan olacak. Ama ben zaten normalde de vajinal doğum istemiyordum
Irmaktan Ikizlerimemos hayır tek Çok istedim ama olmadı ☺️ Ama suan tek bebekle bile ne kadar zorlanıyorum allah size yardım etsin 🙏🏻
Aryamom- Minikus 2420 gr 35+3 48 cm kızım ve ben buna okadar seviniyorum ki anlatamam haftalardır kilo almıyordu boyu oldukça uzun ama zayıf bence sizinki az değil
Irmaktan Ogretmen_17 Anladım Allah yardımcın olsun inşallah sağlıklı bir şekilde bebeğini kucağına alırsın☺️
Ogretmen_17 Irmaktan ay ben sizi tamamen yanlış anlamışım 😊 doğum şeklini sordunuz sandım. Kilosu normal mi demişsiniz. Doktorum biraz iri bi bebek dedi
Irmaktan Ogretmen_17 sorun değil ☺️ Bana da biraz büyük bir bebek olarak geldi o yüzden sordum normal mi diye🤗
Dmn-rumeysa81 Ogretmen_17 ne kadar kilosu peki kaçıncı haftada sezaryen olacağınızın kararını verdi doktorunuz
ZehraS Irmaktan vermedi ki bu hafta kafit falan hicbirsey de vermedi ya ben de telasdan unutdum isdemeyi ya doktorum iyi ama cok huzli konusuyo dediyini anlayana kadar soracagimi unutuyom 😂normal diyo bende gerisi gidiyo
Irmaktan ZehraS Anladım canım ama işte bu yüzden doktor seçimi çok önemli 🥺 rabbim gönlüne göre verir insallah