Mardinbaby_ Nergislyssa ben biraz kastım sanırım zorlandim oyuzden suanlik kanama yok siz kaçıncı haftada çatı muayenesi oldunuz
Selbi777 Nergislyssa aslında hissedilmeyecek gibi değilmiş der doktorlar ama 😅 yine de umarım su gibi kolay geçer,haftan çok yaklaşmış, bebiş kanala girmiş mi peki?
Selbi777 Kontrolden çıktık bizde ☺️ 36+5 te kilomuz 2900 , boyu bir tık uzun , nst de sancı çıkmamış , bebiş kanalda değilmiş henüz , haftaya çatı muayenesi yapılacakmış 🫠 25 mayısta tahmini doğum tarihimiz.
Nergislyssa Selbi777 oyyyy sağlıcakla gelsin benimki de 22 Mayıs tahmini doğum , uzun boylu tatlış bi bebiş 🥹🥹😍😍
Nergislyssa Selbi777 evet kanaldaymış kuzum ama ben sancı hissetmiyorum doktor hissetmiyor musun dedi hayır dedim açılmama baktı açılmam yok sonra serum verdi
Naciyemutlu Nergislyssa Allah sana da kolaylık versin tüm hamilelere ve anne olmak isteyen herkese 😍🌸
Doamomy12 Nergislyssa Bende bu gün doktora gittim kızlar 16 haftamda gittiğimde doktor kız gibi ama 2. De görelim dedi 20 haftamda yani bu gün gittiğimde kız gibi dediler yine net birşey söylemediler anlayamadığı için mi göremediği için mi kızdan emin mi olamıyorlar anlamadım 😔
Nergislyssa Doamomy12 emin olamadıkları için çünkü bazen kız çocuklarının vajinasının dudakları şişebiliyor ve bunu da erkek tesisi sanma ihtimalleri olabiliyormuş ondan kaynaklı