Nergislyssa bugün 8:50 de randevuma gittim çam sakuraya kapıda kadınlar dedikodu yapıyordu bu doktor şöyle bağırıyor diye korktum içeri girdim çok kibar bi doktor ve asistanı vardı o kadar memnun kaldım ki normalde kontrole özele gidiyordum artık bu doktora gidicem gitmek isteyen olursa doktorun adı ( reza karabağlı ) aklınıza takılan ne varsa söyleyin çok sabırlı ve kibar bir şekilde gönlünüzü rahatlatıp yolluyor