Gulizar-13 adet kanım gibi yerleşme kanamam geldi hafif karnım ağrıdı çalısıyodum ped taktım adet oldum diye sonra eşime iş çıkışı adet oldum ya dedim ertesi gün baktım kan man gelmiyo gittim test aldım annem yerleşme kanamandır dedi haketten de öyleymiş çift çizgi oldu