Naviber kahverengi sildikçe peçeteye geliyordu akıntı gibiydi
Düşük başlangıcı öyle oluyor saatler geçtikçe pembe be kırmızıya dönüyor öyle bekliyordum ama hep kahverengi devam etti 2 gün sonra ztn doktora gittim düşük yaşıyorsam bileyim en azından diye öyle bir kanama alanı yok dedi yerleşme olabilir dedi öylede oldu çok şükür