Karadeniz123 3lu test zeka testi degildir oncelikle. Sizin hormon seviyelerinize bakarak bebekte kromozom bozuklugundan kaynakli hastalik riski ile beyin dokusu ve omurga hastaliklarinin olma ihtimalini hesaplar. Ben doktorlarin yaptir dedigi her seyi yaptirmak taraftariyim. Bilime karsi gelmenin anlami yok. Bu testler zaten var yada yok demez olma ihtimali 250de 1 ise ihtimal var denilir ve test pozitif cikar. Yani test pozitifse kaydedeger bir ihtimal var demek gibi dusunebilirsiniz. Pozitif cikan 23 bebekten 1 i kromozom bozuklugu ile dunyaya geliyor. Doktor yaniltmiyor yani, test sadece ihtimal testi. Eger pozitif cikarsa daha neestirmek icin ileri testler yapiliyor yuzde 99 sonuc aliniyor. Bence yaptirin elalem bilmeden konusuyor. Doktorlarin ellerinden geleni yapmalarina olanak saglamak lazim. Insallah tertemiz alirsiniz sonuclari. Sizin de iciniz rahat etmis olur soru isaretiyle yasamaktansa.