Arse65 çevreye göre hareket etseydik kendimiz olamazdık ama isimlere göbeklere yaptıklarımıza giydiklerimize karışmayı severler hep bi takip peşindeler nereye gitti ne yaptı arabaya bindi arabadan indi bizim insanımız böyle malesef dün akşam görümcemlere çaya gittik mesela sırt çantami aldım kızıma yedek kıyafet taşıyorum hala bunu komşularımda bilir dün tam 4 kişiden mesaj 2 kişiden arama geldi nereye gittin doğuruyon mu diye doğuruyorum desem gelip benim yerime çatala çıkacak heralde doğurmuyorum yazdım nereye gittin o zaman diyorlar cevap vermedim bende böyle meraklı insanımız karışmayı seven milletimiz oldukça bize rahat olmaz en iyisi kulakları tıkamak ve ben böyle uygun gördüm demek göbeğini görürler aşağı düşmüş ağrın mı var derler ya sanane düştüyse düştü kız mı erkek mi derler söylersin olsun o da evlat derler ya SANANE isim beğenirsin bu olcak dersin ismi beğenmez sana mı doğuruyorum ben madem beğenmedin sen doğur güzel isim koy şu sıralar el aleme o kadar doluyum ki biri daha ağzını açarsa deccale dönüşcem çöpte e bebek kargosu filan görüyorlar mahalledeki tek hamile benim aa ne aldın sanane ne aldıysam aldım bi arkadaş var acayip meraklı ben habire kargo çöpü atıyorum ne aldın kız yazmış ebeni aldım aşkom görmek istermisin dedim kahveye gelcem dedi ya sabır ya selamet evden çıkcam dedim bende hani o kadar doluyum ki bana bir dokun bin ah işit misali