Arse65 Pembesarelle2 bizde şimdi eşimle bunu konuşuyorduk çekiliş gibi kızlarımıza çektirelim diye 😂😂 yarın bunu yapacağız ❤️
dogurangaplumba Arse65 Canim iki isim arasında kalarak sormuşsun ama Deva da güzel kızım melisada ısrar etmese 2. Kızima Deva koyacaktım ama Linda kulağa daha hoş geliyor
Arse65 dogurangaplumba biz vallahi İlk deva dedik ama çevreden duyan herkes o ne öyle parti ismimi o öyle anlamı ne ne saçma isim git ya böyle tepkiler verdiler 🥹