Ugurhilal Rapunzel1 sigortanın doğumdan önce 1 yıl diye biliyorum borçsuz düzenli yatması gerekiyor yani bi yerde çalışıyor olarak görünmen lazım diğer türlü alamazsın canım süt parası alırsın ama