Merhabalar kayınpederimle birlik oturyoruz, ev eşimin üzerine. Eşim ambulans şoförü çalışıyor bu durumda doğum parası, süt parası alabilir miyiz. Benim de sigortam var ama çalışmıyorum bana nasıl bir etksii olur bilgi verir misiniz. Bu arada ilk gebeliğim.