Ne güzel şeyler yazılmış , son zamanlarda hep anneliğin ne kadar zor olduğu kötü bişeymiş gibi instagram da reelsler görüyorum Buda baya modumu düşürdü , korkum ona yetememem kendimi kaybedip çocuğa karşıda yetersizlik hissi yoksa illa ki zordur ama bu kadar bence kötülenmemeli , doğum yaklaştıkça çok korkmaya başladım ya bakmazsam derdini anlayamazsam diye üstte bir kaç arkadaşın en yakın arkadaşım demesi çok hoşuma gitti ☺️