-lavinia- anne olmadan önce çok boş vaktim vardı 😂 şaka bir yana doğumdan sonra ilk iki hafta anne olduğumu , hatta bi insan olduğumu unutmuştum o derece kendimden geçmişim 😂 zor zamanlardı 1,5 ay oldu doğum yapalı bazen ev kalkıp yürüyo kızımı alıp dışarı çıkıp yürüyüş yapıyoruz. O uyudukça iş yapıyorum bazen bende uyuyorum bazen çok yoruluyorum
Hamilelik öncesinde de hamilelik döneminde de çok hareketli biriydim şuan da öyle
Alıştıktan sonra düzen oturmaya başlıyor biz mesela akşamları bebişi uyutup dizi keyfi yapabiliyoruz artık