Busraabusraa bu kadar kendini suçlayıp üzme bence lohusasın nasipten öteye yol yok bazen ne yaparsan yap olmaz negatif diyede düşşnme bence gayette sonu güzel bitmiş sağ sağlim kurtulmuşsunuz güzelliklerine bak odaklan şükret çünkü neler görüyoruz duyuyoruz beterin beteri var doğum şeklinin hiç önemi yok ha normal ha sezaryen ikisde elbet zor ama güzel candan can kopuyor kolay değil ama önemli olan sonrası şimdi iyileşmeye bak ve tek bebeğine odaklan öncesi süreci düşünme hiç nazçizane tavsiyem🌸 ilk gebeliğimde son ayımda gebelik zehirlenmesi geçirdim yüksek tansiyon ateş 16 saat suni sancı 3 cmden öteye geçmedi açılmam ve sonucunda sezaryen olmuştum bekletildiğimden dolayı çok kanamam olmuştu ve ben 10 gün ayakta zor durdum ağır geçirdim iyileşmem zor olmuştu… ondan tam 2 yıl sonra ikinci çocuğumu kucağıma aldım ilkinin tam tersi prenses kadar rahat bir sezaryen doğumla kucağıma aldım hoplaya zıplaya çıktım hastaneden her zaman bir olmuyor yeterki sağlık olsun bu süreçler unutulup gidecek🥹🤗