Nesli46 Lorinnaysee doktor emin konuşmadı sanırım siz ondan böyle diyorsunuz ama alışveriş yapmayın derim detaylıya kadar yapmak isterseniz illa unisex şeyler alabilirsiniz sağlıkla gelsin🥰
Cansu123_ Lorinnaysee 12+3 %90 erkek dendi 16 haftada net kız dendi fetal dna verdik o zaten %99 sonuç ve oda kız beklemelisin haftan küçük ise 🙈❤️
Son_gul Zehra385 🤣13 haftada erkek dedıler 16 haftada kız 17 haftada tekrar erkek dedıler 17+3 de tekrar kız 🤣 imkansız diye bırsey yok degısıyor maalesef
Zehra385 Son_gul bana denk gelmedi bole kizmda 12 haftada benziyor dediler 13.haftada netlesti:))basina gelem var demekki kotu bisey bence ama