Benim bugün 12+2 ydi gittim doktoruma çok ısrar ettiğimiz halde bu haftalar küçük görürsem ancak tahminde bulunabiliyorum dedi erkeğe benzetti ama 16. Haftada net belli olur dedi sizce değişir mi önce sağlıklı ama sonra kız hissetmiştik hep değişir mi merak içindeyiz