Dygudamla81 Mompapatya yapında varsa malesef çatlıyosun canım bende ilk hamileliğimde çok çatlamıştım şuan 2. 30 haftalık oldu yeni bi çatlak oluşumu görmedim bakalım çatlıcakmıyım alışırsın zamanla ilk zamanlar morali bozuluyoda insanın alışıyosun sonra