susaMom_ canm 36haftamda dogum yaptim boyle yaptıkca nst de bebisimin agrisi cikmisti sezeryan oldum saglikli bir sekilde doğdu oğlusum🥰☺️ ama doktorum bi sknti olmayacagini söylemişti hep :) zaten erken dogum olcak demişti doktorum 4aylikken kendimde hep oyle hissediyordum söylüyordum doktoruma yk riskin falan demisti hep 7aylik olduğum da kendi dedi erken gelecek diye hislerimde de yanilmadim ☺️