Irempolatt merhaba biz de öyleydik, gitmediğim doktor kalmadı ümidi kesmiştim. Aşılama için başvurmuştum devlet hastanesinde dosya falan açılmıştı adet günümde gidecektim başlanacaktı artık aşılamaya, adet olmayı beklerken hamile kaldığımı öğrendim çok şükür şuan 24 haftalığız 🤲🏻 bu süre içinde de Meryem suresini okumuştum 41 gün buna çok inanıyorum 41 gün okurken 2 kez adet olup ara verdim ama okumam bittikten sonra bir daha adet olmadan hamile olduğumu öğrendim çok şükür 🤲🏻 Allah size de isteyen herkese de sağlıklı hayırlı evlatlar nasip etsin