Postlarina falan okudumda canım daha ilişki olur olmaz oldu mu olmadı mı su belirtti bu belirti diye kendini strese sokmussun üstelik bebeğinde varmış kucukmuste neden bu kadar stres yapıp acele ettiğini bilmiyorum ama biraz sakin kalarak adet gününü bekle stres yüzünden senelerce hiçbir sorunu olmadığı halde insanların çocuğu olmuyor beyin o kadar güçlü bir organ ki test edip onayladım ilk gebeligim tüp bebekti 1.5 sene istedim her ay umut ettim araştırdım her şeyi yumurtlama gününü takip ettim derken olmadı dogumdan sonra 3-4 ay içinde hamile kaldım çünkü kafada çocuk düşüncesi yoktu stresi yoktu akışa biraktim ben değil böyle milyonlarca insan var ve ben cevremdede tanıdıklar var 🤗