Miran0424 elifmirayy uyuştuktan sonra 5 dakika bile sürmüyor bebeğin çıkması 15 dakkada ben durmuşumdur kısa sürüyor
Miran0424 Melys evet geçti 5 gün ayağa kalktikca ağrıyordu şuan dogum Yapalı 11 gün oldu hiic ağrı yok ama çok ağrı çektim Çok zor biliyorum gecicek ama
Babe2 Miran0424 bence sizin vucudunuz o sekilde tepki vermis.5 sene once spinalle sezaryen oldum tek bir noktam agrimadi…bugun 2.dogumumu yaptim yine agrim sizim yok…gebeleri korkutmayin bence ☺️