Miran0424 Bünye meselesi ve doğum esnasındaki hareketlerinizle alakalı bir durum. Başınızı çok oynattıysanız bu ağrıları yoğun yaşamanız normal. Bana defalarca söyledi hemşireler başını çok hareket ettirme 24 saat dikkat et hareket hızına diye ve öyle ağrıları yaşamadım. Gebelik sürecinde olduğu gibi doğum süreci de kişiye özel bir durum genelleme yapmak doğru olmaz.