Merhaba kızlar. Oğlum olursa hep Ahlas ismini koymak istiyordum. Anlamı, tınısı, farklı bir isim olması çok hoşuma gidiyor. Ama biliyorsunuz ki farklı isimler çevre tarafından tuhaf karşılanabiliyor. Ahlas ismini düşündüğümüzü söylediklerimizden kimi çok güzel tepkiler veriyor kimisi de “o ne öyle ahraz der gibi” falan diyor. Bu tepkiyi verenler de genelde büyükler oluyor çünkü bizim akranlarımız yeniliklere açık. Artık kendi çevreme sormaya korkuyorum. Size sormak istedim, Ahlas ismi sizce nasıl? Düşünceleriniz neler? Teşekkürler🙏🏻🙏🏻🙏🏻