Deletedmom_789 ben 30.haftadayım çoğu eksiğimiz bitti yani bundan sonrakiler keyfi ihtiyaclar. Haziran sonu temmuz başı gibi doğum. Ben 2 tane hastane çıkışı aldım 2-3 tane de yeni dogan uzun kol, onun dışında hepsini kısakollu askılı zıbın aldım. Zaten sıcaga denk gelicek ortalama 2-3 hafta giyer hastane cıkısını sonra zıbın giydiririm. Bizde de ilk bebegin çeyizini anneanne hazırlar çoğu şeyi annem aldı odasını, ana kucağını, kıyafetlerini, babynest setlerini , pikesini vsvs , geri kalan eksiklerimizde kayınvalidem aldı anne yanı beşiği pikesini kıyafet bebek arabası puset vsvs, yani anlayacagın senin gibiyim , her seyimizi eşimin ailesi ve kendi ailem karşıladı sağolsunlar 🌸