Bizde 29+4 olduk ikinci bebeğim kıyafet vs aldım diğer türlü büyük parçalar hep duruyor oğlum 2 yaşında çünkü daha 🥲 Ben ilk bir hafta on gün falan uzun kol giydiririm sanırım duruma göre iki üç tane anca aldım uzun takım geri kalanı hep kısa tulum ve zıbınlar aldım ☺️