Hmyraltnts Sehergezek Bebemi doğurdum kızlar 7 Ay 3 günlük 5. Yada 6. Kez uyutuyorum sanırım doğuruncada geçmiyor yani uyuyamıyorsunux🥳😅😅 rabbim hepinizin bebişlerinizi sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin hamileliğimi aşırı çok özledim anlatamam o kadar içimde kaldı ki herşey o kadar tadonı çıkartamadım ki ☹️ her anınızın tadını çıkartın çok özlüyorsunuz yada belkide ben hiç tadına varamadığım için özlüyorumdur bilmiyorum ilk gebeliğimdi
maviipapatya Ay evet ya tuvalet diye uyanıyorum sonra vücut ağrısından, rahatsızlıklardan uyuyamıyorum. En azından doğsa da onu severken uyuyamasam daha iyi böyle boş boş uyanıklık sinir ediyor beni 😅 son 13