Sehergezek İdrara kalkmakmo desem kalktıktan sonra tekrar yatamamamı uyku bir türlü tutmadı. Varmı uyumayan🥲 son bir hafta şafak sizde durumlar nedie
Lalemmm12 Sehergezek son 59 gün 🥹🥹 benim her gece uykum yok ağrım oluyor bazen de kendim uyumuyorum bide göğüslerim çok büyük olduğu için karnıma baskı yapıyor ara ara çok ağrım oluyor :( şimdi ise hastane çantamı kontrol ediyorum
zberay Sehergezek Şafak bana daha çok uzak 🤰🤦🏼♀️ acıktım da kalktım 😄 Ben direkt atıştırıp yatsam hemen uyurum fakat elime telefonu alınca uyku filan kalmıyor o yüzden şimdi bırakıyorum 😄
Sevvalll42 Sehergezek ne güzel uyuyodum bi anda uyandım cin gibiyim şuan ne zaman uyurum bilmiyorum 😂😅🤣
zeynep_c Sehergezek ay evet ben de uyumuşum şimdi kalktım hafif düz yatıyor gibi olunca nasıl kalkıyorum görmeniz lazım 😂 korkuyorum
Mom89_ Seysey61 şu saatte agrıya uyandım 28+5 haftalık gebeyim kaburgalarım batıyor iyi degilim nolur ya napıcam nefes alamıyorum
Seysey61 Mom89_ neden ama kaburgalar neden ağrır ki yani bebek mi sıkıştırıyor tekmeliyor çok mu kasılman var
Mom89_ Seysey61 bilmiyorum ki acile gitsem ne yaparlar kaburgalarıö gögüs altımdan batıyor ya da karnım sertleşiyor nefes alamıyorum ya anne olmak böyle zor mu😭😭😭