Defne2218 bence kaba durmuyor. 20 cm lik bir fark zaten. Yatak yüksekse belki olabilir ama bizim baza var ayaklar robot için 12 cm lik takıldı yatakta alçak bir yatak değil ama hiç kaba durmuyor. Hatta bence çok şık duruyor. Ve 160 alan arkadaşlarımin hepsi tüh vah keşke bizde alsaydik diyorlar. Ama şöyle bir durum var odanız müsait olmalı. Mesela giyinme odası olduğu için ben ekstra dolap almadım. Oda geniş olunca sorun olmadı. Oda küçük olsa bunaltıcı olurdu