lilyum_ Whitecolour öyle gerçekten ama hic ümitlenmiyorum diyemem. Mesela nasıl yapıyorum. Bir yanım evet hamilesin tüm belirtilerin var diyo diğer tarafım bisey yok bisey yok diyor. Yani olmasa yine üzülürüm herhalde
Nsvl lilyum_ ben 3.5 haftalıkken falan öğrendim aynı belirtileri yaşadım. Fakat adetim gecikene kadar negatif çıkıyordu adetimin ilk günü yaptım pozitif . Eğer adetin çok yaklaşık değilse ve farklı belirtiler yaşıyorsan neden olmasın ki 😊
lilyum_ Nsvl yani bilemiyorum ki geçen ay da yaşadım bu belirtileri hem de 2 kere yumurtlamıştım cok umutluydum ama olmadı. Bu ay da öyle olabilir diye düşünüyorum