Ay kızlar bat 9 mayıs. Bütün gebelik belirtileri var. Kasık ağrısı, mide bulantısı, sık idrara çıkma, akıntı, hepsi var. Ama psikolojik olduğunu düşünüyorum. Test yapsam negatifi görürüm diye test yapmak da istemiyorum. Test yapmak icin regl gecikmesini beklemeyi planlanıyorum. Ama dayanabilir miyim bilmiyorum😅