16eda16 !< Bana pozitif gibi geldi bu test adetime dört gün kala benim testimde başta hayalet çizgi vardı sadece ben gördüm, eşim yok diyordu 😅 15-20 dk sonra böyle olmuştu. Yarın da tatil ama yakında nöbetçi eczane filan bulursanız en kısa zamanda bir de erken test ile tekrarlayin bence inşallah hamileleik varsa o daha koyu çıkar.
.